Kereta Sewa Murah Di KL, Dapat Percuma Minyak Petrol Dan Percuma 4 Jam Kereta Sewa

Baru-baru ni saya berpeluang menggunakan khidmat Kereta Sewa SOCAR dari KL ke Kuantan. Memang jimat kerana minyak kereta telah termasuk dalam kos sewaan, sehingga 300KM.

Ada yang mencari kereta sewa murah di Kuala Lumpur ?. Caranya, dengan menggunakan applikasi Socar, boleh di download daripada Android Apps dengan guna smartphone sahaja tanpa perlu berurusan dengan ejen kereta sewa.

Selepas download, daftar maklumat peribadi seperti nama, ic dan lesen perlu juga upload gambar passport, gambar ic depan belakang, dan juga gambar lesen. Dalam masa 24 Jam admin Socar akan approve kan pendaftaran kita tadi.

Permah saya buat sebelum ni, tak sampai 25 jam dah disahkan dan terus boleh guna.

Apabila pendaftaran telah disahkan, kita boleh mula guna applikasi Socar ni. Dalam carian maps Socar, terdapat banyak lokasi parking Socar contohnya di Parking Giant Seri Kembangan, Petron Taman Universiti Equine Park dan banyak lagi boleh dipilih.

Jika nak mudah, boleh pilih lokasi yang berhampin dengan rumah atau tempat kerja, jadinya dah tak perlu nak naik LRT atau Grab lagi dah. Kalau nak sewa kereta Socar ni, boleh dibuat minimum 30 minit, atau boleh di sewa selama sebulan jika perlukan kereta untuk urusan keluarga atau kerja.

Bila dah dapat lokasi Socar, boleh pilih tarikh dan waktu untuk guna kereta Socar tu, dan pilih jenis kereta untuk digunakan. Setiap kereta ni berbeza harga dia perjam, ada kereta Toyota Vios, Toyota Altis, Wolkswagen Mini, kalau nak lagi jimat boleh pilih Perodua Axia atau Myvi.

So, bila dah pilih Tarikh, Waktu dan Jenis Kereta, boleh la datang ke lokasi Socar. Cara nak hidupkan kereta Socar mudah sahaja, hanya guna Applikasi Socar untuk Unlock, Hidupkan Enjin Kereta dan Kunci Kereta. Tanpa kunci kereta, semua 100% aplikasi Socar.

So, semua dah ok, dan kereta dah dihidupkan enjin, boleh mula bawak ke destinasi yang ditujui.

Oh ya, sekarang masih ada promosi percuma 4 Jam jika tebus Kupon, macam mana nak dapatkan percuma 4 jam kereta sewa Socar ?

Boleh daftar guna link ini: Kupon Daftar Socar Percuma 4 Jam

Bila daftar guna link di atas tu boleh dapatkan 4 Jam Percuma Kereta Socar dan bawak kereta selama 4 jam pertama tu percuma sahaja. So jimat banyak kalau nak berjalan jauh 300 KM dapat percuma minyak petrol. Bila dah lebih jarak 300KM pemanduan, baru kena tambah minyak guna duit sendiri.

300KM tu jauh jugak, berbaloi-baloi jugak la macam yang saya pernah cuba dari KL ke Kuantan.

Pada pendapat saya tentang Socar ni, ada kekurangan dan kelebihannya. Dari segi kekurangan pula, jika terlebih waktu sewaan, cas kelewatan adalah bermula RM 30 jika lewat 10 minit ke 30 minit.

Masalah buat Pelajar Kolej dan Universiti yang pening dengan syarikat Kereta Sewa kadang-kadang tu mencekik darah jugak, mahal dan tiada percuma minyak kereta. Boleh dikatakan minyak sentiasa kering bila mula menyewa dan terpaksa mencari Stesyen Minyak untuk diisi segera.

Berbeza dengan Socar, bila dah mula sewaan, paras minyak kereta berada pada paras tengah dan tidak perlu cas lagi kerana masih boleh di pandu jauh. Ini kerana, syarat penyewa kereta Socar adalah, mereka perlu memastikan sebelum di serahkan ke tempat parking Socar masa mula-mula di ambil tadi minyak kereta perlu di isi separuh atau 50% dari tangki. So ini untuk memudahkan penyewa seterusnya untuk memandu seperti kita tadi.

So, jika kereta rosak atau motor rosak ke, tapi buntu nak guna kenderaan. Kereta Sewa Socar adalah alternatif terbaik, selain daripada Socar ada lagi syarikat yang tawarkan servis secara Aplikasi seperti GoCar, dan lain-lain.

Pilihan di tangan kita, so merancang dengan teliti perjalanan kita. Buat anak muda baru lepas graduation day, Socar merupakan cara terbaik untuk elakkan daripada membeli kereta sebelum waktu. Anda teruja dengan perkhidmatan SOCAR ? Kongsikan tulisan ini kepada kawan anda yang memerlukan.

Apa maksud beli kereta sebelum waktu ?

Maksudnya, elakkan beli kereta sebelum beli rumah, bila dah ada rumah sendiri so baru senang hati beli kereta. Pendapatan akan dilihat gaji bersih oleh Pihak Bank dan kurang Komitmen yang tinggi untuk kelulusan pembelian rumah.

Macam mana cara nak kumpul deposit beli rumah ?

PANDUAN KUMPUL DEPOSIT RUMAH

Boleh hubungi saya 01158895308

Sharing is caring!

Facebook Comments

51 thoughts on “Kereta Sewa Murah Di KL, Dapat Percuma Minyak Petrol Dan Percuma 4 Jam Kereta Sewa

  1. oprolevorter

    Terrific post however , I was wondering if you could write a litte more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit further. Appreciate it!

  2. how to get help in windows 10

    Thank you for every other wonderful article. The place else may
    just anybody get that kind of information in such an ideal means
    of writing? I have a presentation subsequent week, and I’m at the look for such
    information.

  3. gamefly free trial

    Hi there, You’ve done an excellent job. I’ll definitely digg it and personally recommend to my friends.
    I am confident they will be benefited from this web site.

  4. gamefly free trial

    Hey I am so thrilled I found your blog page, I really found you by accident, while I
    was researching on Digg for something else, Regardless I am here now and would just
    like to say thank you for a remarkable post and a all round entertaining blog
    (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have
    time I will be back to read much more, Please do keep up the fantastic work.

  5. gamefly free trial

    I simply could not go away your website before suggesting that I really loved
    the usual info an individual supply for your guests?

    Is gonna be again regularly in order to inspect
    new posts

  6. gamefly free trial

    It’s very trouble-free to find out any topic on net as compared to books, as I found
    this post at this web site.

  7. gamefly free trial

    Hi there! I’m at work surfing around your blog from my new
    iphone 3gs! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
    Keep up the fantastic work!

  8. gamefly free trial

    Great website you have here but I was curious about if you knew
    of any forums that cover the same topics talked about here?
    I’d really like to be a part of community where I can get advice from other experienced people that share the same interest.
    If you have any recommendations, please let me know. Kudos!

  9. gamefly free trial

    Thanks on your marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it,
    you will be a great author. I will always bookmark your blog and will come
    back at some point. I want to encourage that you continue your great
    job, have a nice day!

  10. gamefly free trial

    I am no longer certain the place you’re getting your information, however great topic.
    I needs to spend some time studying much more or working
    out more. Thank you for fantastic info I was in search
    of this info for my mission.

  11. gamefly free trial 2019 coupon

    Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your content seem to be running off the screen in Ie.
    I’m not sure if this is a formatting issue or something to
    do with internet browser compatibility but I thought I’d post
    to let you know. The style and design look great though!
    Hope you get the issue solved soon. Thanks

  12. ps4 best games ever made 2019

    whoah this weblog is fantastic i love reading your posts.

    Keep up the great work! You understand, a lot of individuals are hunting around
    for this information, you can help them greatly.

  13. playstation 4 best games ever made 2019

    Can I simply say what a relief to discover a person that genuinely knows what they are
    talking about online. You actually understand how to bring a problem to light and make
    it important. More and more people have to check this out and understand this side of
    the story. I can’t believe you’re not more popular given that you surely possess the gift.

  14. quest bars cheap

    I always spent my half an hour to read this weblog’s articles or reviews everyday along with
    a cup of coffee.

  15. tinyurl.com

    It’s very trouble-free to find out any topic on web as compared to books,
    as I found this article at this web page.

  16. plenty of fish dating site

    Hi there! Someone in my Myspace group shared this site
    with us so I came to give it a look. I’m definitely loving the information. I’m book-marking and will be tweeting this to
    my followers! Excellent blog and brilliant design.

  17. quest bars cheap

    For the reason that the admin of this web page is working, no question very shortly it will be well-known, due to its quality contents.

  18. how to get help in windows 10

    Wow, incredible blog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The overall look of your site is excellent, as
    well as the content!

  19. Kabu Layu

    Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

    Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada rakan saya untuk nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

    Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

    Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

    Terima kasih semua.

  20. plenty of fish dating site

    I’m extremely impressed with your writing skills and also with the
    layout on your weblog. Is this a paid theme or did
    you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing,
    it is rare to see a great blog like this one today.

  21. how to get help in windows 10

    My brother recommended I would possibly like this blog. He
    was once totally right. This publish actually made my day.
    You can not consider just how a lot time I had spent for this info!
    Thanks!

  22. how to get help in windows 10

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now
    each time a comment is added I get several e-mails
    with the same comment. Is there any way you can remove people from that service?
    Many thanks!

  23. plenty of fish dating site

    Hi! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.

    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
    My site addresses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly
    benefit from each other. If you happen to be interested
    feel free to send me an e-mail. I look forward to hearing from you!
    Terrific blog by the way!

  24. how to get help in windows 10

    Your style is very unique compared to other folks I have read stuff from.
    I appreciate you for posting when you’ve got the
    opportunity, Guess I will just bookmark this web
    site.

  25. plenty of fish dating site

    I just like the valuable information you provide on your articles.
    I’ll bookmark your blog and check once more here regularly.
    I’m quite certain I’ll learn lots of new stuff right right here!
    Best of luck for the following!

  26. Angga Annisa

    Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

    Detail Kontak Penuh:

    Perusahaan: ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM (ISKANDAR LENDERS)
    Email: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

    Alamat Facebook: {www.facebook.com/iskandar.lesteri.7}
    Website: {iskandarlestari.wordpress.com}

    TESTIMONI OLEH
    Penerima Manfaat: Angga Annisa
    Email: {anggaannisa1979@gmail.com}
    Twitter: [@AnggaAnnisa1]

  27. plenty of fish dating site

    I feel that is one of the so much significant information for me.
    And i am happy studying your article. However wanna commentary on some general things, The site
    style is perfect, the articles is in point of fact nice :
    D. Excellent activity, cheers

  28. natalielise

    Just wish to say your article is as astonishing. The clearness in your post is simply spectacular and i can assume you are an expert
    on this subject. Fine with your permission allow me to grab your
    RSS feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the
    enjoyable work. natalielise pof

  29. dating site

    Have you ever thought about including a little bit more
    than just your articles? I mean, what you say is important and all.

    But just imagine if you added some great graphics
    or videos to give your posts more, “pop”! Your content
    is excellent but with images and video clips, this site could definitely be one of the best in its field.
    Amazing blog!

  30. plenty of fish

    Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a completely different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice
    of colors!

  31. plenty of fish

    Good day! This post couldn’t be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate!

    He always kept chatting about this. I will forward
    this page to him. Fairly certain he will have a
    good read. Thanks for sharing!

  32. plenty of fish https://natalielise.tumblr.com

    you’re actually a just right webmaster. The
    website loading speed is incredible. It sort of
    feels that you’re doing any unique trick. Moreover, The contents are
    masterwork. you have done a fantastic activity on this matter!
    natalielise pof

  33. plenty of fish dating site

    We’re a gaggle of volunteers and opening a new scheme in our community.

    Your site offered us with useful information to work on. You have performed a formidable process and our entire community might be thankful
    to you.

  34. plenty of fish dating site

    Pretty part of content. I simply stumbled upon your weblog and in accession capital to say that I acquire in fact loved account
    your blog posts. Anyway I will be subscribing in your augment and
    even I achievement you access consistently fast.

  35. minecraft games

    Hey there are using WordPress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started
    and create my own. Do you require any coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  36. minecraft games

    Hello, Neat post. There is an issue with your website in web explorer, may test this?
    IE still is the marketplace leader and a
    large component to other people will pass over
    your excellent writing due to this problem.

  37. quest bars cheap

    Hey! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?

    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a few months of
    hard work due to no backup. Do you have any solutions to
    prevent hackers?

  38. quest bars cheap

    Having read this I thought it was extremely enlightening.
    I appreciate you taking the time and effort to put this
    informative article together. I once again find myself spending a lot of
    time both reading and posting comments. But so what, it was still worth it!

  39. quest bars cheap

    Thank you a lot for sharing this with all of us you
    actually recognise what you are speaking approximately!
    Bookmarked. Kindly additionally consult with my web
    site =). We may have a hyperlink exchange contract between us

Comments are closed.